In een recent interview met Official Nintendo Magazine komt Monster Hunter Tri-producer Ryozo Tsujimoto met meer informatie over het ontbreken van motion controls in genoemde game.

Quote:
“The thing with motion controls is that it’s perhaps not conducive to lengthy gaming sessions because you’d have to move both hands and arms for an extended period of time. I’m not saying there’s anything wrong with motion controls, quite the opposite, but it wasn’t appropriate with Monster Hunter Tri.”

Ongepast

Volgens Tsujimoto passen motion controls simpelweg niet in Monster Hunter Tri, omdat dit tijdens langsdurige sessies te vermoeiend is. Toch benadrukt hij dat hij niets tegen bewegingsgestuurde controls in het algemeen heeft.

Teleurstelling

De gameplay van Monster Hunter Tri bestaat voor een groot deel uit het bevechten van monsters met gigantische zwaarden, sabels en andere wapens. Het ontbreken van motion controls was voor veel fans dan ook een teleurstelling, omdat die gameplay zich juist perfect voor een dergelijke besturing lijkt te lenen.

Release

Vanaf 24 april kunnen wij Europeanen de virtuele monsters – zonder motion controls – te lijf gaan.

Bron: Nonly.nl

Written by 

In een recent interview met Official Nintendo Magazine komt Monster Hunter Tri-producer Ryozo Tsujimoto met meer informatie over het ontbreken van motion controls in genoemde game.

Quote:
“The thing with motion controls is that it’s perhaps not conducive to lengthy gaming sessions because you’d have to move both hands and arms for an extended period of time. I’m not saying there’s anything wrong with motion controls, quite the opposite, but it wasn’t appropriate with Monster Hunter Tri.”

Ongepast

Volgens Tsujimoto passen motion controls simpelweg niet in Monster Hunter Tri, omdat dit tijdens langsdurige sessies te vermoeiend is. Toch benadrukt hij dat hij niets tegen bewegingsgestuurde controls in het algemeen heeft.

Teleurstelling

De gameplay van Monster Hunter Tri bestaat voor een groot deel uit het bevechten van monsters met gigantische zwaarden, sabels en andere wapens. Het ontbreken van motion controls was voor veel fans dan ook een teleurstelling, omdat die gameplay zich juist perfect voor een dergelijke besturing lijkt te lenen.

Release

Vanaf 24 april kunnen wij Europeanen de virtuele monsters – zonder motion controls – te lijf gaan.

Bron: Nonly.nl

Written by