Binnenkort verschijnt ook in Europa Capcom’s Monster Hunter Tri. De game belooft erg goed te worden en is in Japan een en al lovend ontvangen. Dit zal overigens niet komen door de geweldige Motion controls. De game maakt hier namelijk bijna geen gebruik van. In een interview met het Official Nintendo Magazine legde Monster Hunter Tri-producer Ryozo Tsujimoto uit waarom niet. Zo gaf hij aan dat Motion controls niet in de game passen. Vooral tijdens langdurige sesses zou dit te vermoeiend kunnen zijn volgens hem. Begrijpelijk aangezien je continu bezig bent met het vechten tegen monsters. Lees hieronder meer over zijn uitspraak.

 

"The thing with motion controls is that it’s perhaps not conducive to lengthy gaming sessions because you’d have to move both hands and arms for an extended period of time. I’m not saying there’s anything wrong with motion controls, quite the opposite, but it wasn’t appropriate with Monster Hunter Tri."

Bron: Nieuwslog.nl

Written by 

Binnenkort verschijnt ook in Europa Capcom’s Monster Hunter Tri. De game belooft erg goed te worden en is in Japan een en al lovend ontvangen. Dit zal overigens niet komen door de geweldige Motion controls. De game maakt hier namelijk bijna geen gebruik van. In een interview met het Official Nintendo Magazine legde Monster Hunter Tri-producer Ryozo Tsujimoto uit waarom niet. Zo gaf hij aan dat Motion controls niet in de game passen. Vooral tijdens langdurige sesses zou dit te vermoeiend kunnen zijn volgens hem. Begrijpelijk aangezien je continu bezig bent met het vechten tegen monsters. Lees hieronder meer over zijn uitspraak.

 

"The thing with motion controls is that it’s perhaps not conducive to lengthy gaming sessions because you’d have to move both hands and arms for an extended period of time. I’m not saying there’s anything wrong with motion controls, quite the opposite, but it wasn’t appropriate with Monster Hunter Tri."

Bron: Nieuwslog.nl

Written by